-
تحول سازمانی همانا بازآفرینی یک سازمان و یا کسبوکار در مدارهای جدید، استراتژیهای نو، ساماندهی به اکوسیستم جدید و پوست اندازی سازمان و شکل دهی به تار و پود و ساختار جدید است. تحول سازمانی موفق علاوه بر آمادگی تحول نیازمند مدیریت سخت افزاری و نرم افزاری در فرآیند تحول است. فصل مشترک تحولات سازمانی و کسبوکار جدید ایجاد، توسعه و نهادینه سازی ارزشهای مشترک و هنجارهای جدید در بین کارکنان و ذینفعان است. نظام ارتباطات سازمان و روابط عمومیها رسالت انتقال پیام تحول را بر عهده دارند. در مقاله حاضر ضمن گونه شناسی نقش روابط عمومیها در جریان سازی و پیشبرد تحولات سازمانی مشتمل بر نقشهای پرچمداری و عاملیت، نقش زمینه ساز، حمایتگر و مداخله کننده و همچنین استراتژیهای پیشبرد جریان تحول و راهکارهای تحقق از منظر علم ارتباطات بحث شده است. رسالت روابط عمومی در شبکه سازی اجتماعی، هدایت و مدیریت شبکههای ذینفعان با ساختن پلهای عریض ارتباطی در عین توجه به شبکههای آتشبازی و خلق تصویرسازی مثبت از رخداد تحول، تثبیت و نهادینه سازی تحولات سازمانی است.
© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ می باشد . طراحی و پیاده سازی شده توسط : فرازنت ( پورتال آنلاین مدیریت و داوری مجله ) ویرایش 7.1