Applications of social networks in public relations
ورود فضاي مجازي به دنياي ارتباطات ديدگاه هاي نوینی را در این عرصه مطرح كـرد. در علوم ارتباطات، توسعه فناوريهاي ارتباطي هميشه با ايجاد نظريه هاي تازه ارتبـاطي همـراه بوده است. در شبكه هاي اجتماعي، مفاهيم زمان و مكان معاني تـازه اي پيدا كرده اند كه با معاني سنّتي آن در جوامع سنّتي و صنعتي تفاوت دارد. انتقال آنـي اطلاعات و امكان ارتباط هم زمان ميان افراد در نقاط مختلـف، فواصـل زمـاني و مكـاني را از ميان برده و چارچوب هاي نظم سابق را مخدوش كرده است. امروزه هر كسي مـيتوانـد بـا ورود به اين شبكه ها هر پيامي را به هر كسي در هر كجا و به هر تعداد ارسال كند. بر این اساس در مقاله حاضر به جایگاه روابط عمومی و بررسی کاربردها و نقشی که شبکه های اجتماعی در انجام وظایف و ماموریت های روابط عمومی ایفا میکند، می پردازیم.
© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ می باشد . طراحی و پیاده سازی شده توسط : فرازنت ( پورتال آنلاین مدیریت و داوری مجله ) ویرایش 7.1