New Patterns of Information in Public Relations
این پژوهش باهدف بررسی الگوهای جدید اطلاعرسانی در روابط عمومی و با روش سنتز پژوهشی انجام شد. حوزه پژوهش در این تحقیق کلیه مقالات علمی پژوهشی با موضوع اطلاعرسانی و روابط عمومی بود که یافته های آن منجر به تولید مدل شده و هدف مدل پرداختن به رویکردهای اطلاعرسانی باشد. جهت اطمینان از روایی وپایایی یافته های پژوهش، نتایج به چند تن از اساتید مرتبط با علوم ارتباطات ارایه شد. پس از بررسیهای نهایی تعداد هفت مدل مرتبط با حوزه اطلاعرسانی استخراج شد. یافتهها نشان داد که در مدلهای جدید اطلاعرسانی موضوعاتی ازجمله توجه به بحث نتیزنها به جای شهروندان، تفکیک و شناسایی گروههای رهبر و نخبه، گروه های فشار در شبکههای اجتماعی، تقویت سوادهای متکثر، توجه به سواد اطلاعاتی کارکنان سازمان و شهروندان، استراتژیهای جستجو، زمان محورکردن استراتژی اطلاعرسانی، توصیف شرایط فعلی اطلاعرسانی، نقشه برداری از دورنمای اطلاعرسانی، توجه به منطق نمادی، مدیریت محیطی و استراتژیها مطرح درمحیط سازمان و اجتماع از مهترین رویکردهای جدید در مدلهای اطلاعرسانی بوده است.
© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ می باشد . طراحی و پیاده سازی شده توسط : فرازنت ( پورتال آنلاین مدیریت و داوری مجله ) ویرایش 7.1