فصلنامه جامعه شناسي ارتباطات
Sociology of Communication Journal(JSC)

:: مقاله مرتبط با : شماره 2 , پیاپی 2, زمستان 1399



نویسندگان :
عباس زمانی1،
مدیرگروه علوم ارتباطات، موسسه آموزش عالی دانش پژوهان پیشرو، اصفهان، ایران(مسئول)1
تعداد صفحات : 3-6
چکیده :

در مؤخره و بخش پایانی سرمقاله پیشین(فصل نخست)، اینچنین آمد که روابط‌عمومی‌ها افزون بر وجوب و لزوم گریزناپذیر بهره‌گیری از فن‌آوری‌های ارتباطی و آشنایی با مبانی و اصول دانش ارتباطات، باید سه ویژگی ممتاز انسانی را در نهاد و سرشت خود و اخلاق سازمانی خویش اعتلاء و ارتقا بخشند. این سه خصیصه و مؤلفه عبارتند از: الف: عشق و مهروزی ب: عقل و خردورزی ج: عدل و دادورزی اینک به واکاوری مؤلفه های مزبور و نقش اساسی هر یک از آنها در تحکیم مبانی و زیرساخت های روابط عمومی ها و تکمیل فرآیندی که به توانمندی و پویایی آنها خواهد انجامید، خواهیم پرداخت:



موضوع : علوم ارتباطات
کلمات کلیدی : علوم ارتباطات، روابط عمومی، رسانه
کلمات کلیدی انگلیسی: Communication sciences, public relations, media
مراجع :

تعداد بازدید از مقاله : 509
تعداد دانلود فایل : 150

تصویر جلد


سایر شماره ها

دوره چهارم (1402-1403) دوره سوم (1401-1402) دوره دوم (1400-1401) دوره اول (1399-1400)

مقالات پر بازدید